כמה עולה להחליף דוד שמש

כמה עולה להחליף דוד שמש? דוד שמש לרוב מחליפים אחרי מספר שנים דיי גדול וכמובן שהמחירים עם השנים משתנים. כדי לדעת כמה יעלה לכם להחליף את הדוד, עליכם להכיר מספר פרמטרים שקובעים את העלות שלו. על כך נדבר בכתבה הבאה.

 

מהי העלות הממוצעת להתקנת דודים כיום?

יש כיום כל מיני אנשי דודים וחברות דודים המבצעות התקנות של דודי שמש. העלויות משתנות מחברה לחברה, כאשר טווח המחירים עומד על 2000 שקלים – 4000 שקלים.

יכול להיות שתמצאו עלויות נמוכות מטווח מחירים זה, אך מחירים נמוכים מטווח זה מעידים על רכיבי דוד לא איכותיים או משומשים. מכיוון שדוד שמש רוכשים כפתרון חימום מים למספר שנים גדול המגיע לפעמים לעשור, עדיף לרכוש דוד שמש איכותי.

 

הקריטריונים שקובעים את עלות הדוד

עלות ההתקנה

כשמחליפים דוד יש צורך בהתקנה על ידי איש דודים. בהתקנת דוד יש המון פרטים שחשוב לדעת כדי לבצע זאת בצורה נכונה ולכן אתם לא יכולים לבצע זאת בעצמכם. כל איש מקצוע בוחר את העלות שהוא גובה על ההתקנה והיא כמובן משפיעה גם על המחיר.

לרוב העלות של ההתקנה נעה בין 350 שקלים ל-400 שקלים והיא מתווספת לעלות הדוד והקולטנים. לפעמים גם מוסיפים פתרון לדוד לא מחמם כמו פקחום ואז העלות תעלה בהתאם, אך גם תביא יעילות לאורך זמן. למידע נוסף, בדקו באתר פקחום.

 

גודל הדוד

כיום ניתן לרכוש דוד שמש במספר גדלים: 80 ליטרים, 120, 150 ו-200. הבחירה בין הליטרים השונים תתבצע על ידי חישוב פשוט של 30 ליטרים עבור מקלחת של אדם אחד במשפחה.

בעזרת חישוב זה אנו יודעים כי דוד של 150 יתאים למשפחה של 4 נפשות. ככל שהדוד עם ליטרים גדולים יותר, העלות שלו תהיה יקרה יותר.

 

רכיבים העשויים מחומרים איכותיים

דודים עשויים מחומרים שונים. ככל שהחומרים שמהם עשוי הדוד איכותיים יותר, הם יהיו יקרים יותר, אך יישארו תקינים לזמן רב. חשוב להשקיע בדוד עם חומרים איכותיים כדי לא להתעסק עם החלפת דוד לאחר זמן קצר שוב.

 

בועות בתוך המים
בועות בתוך המים

 

כמה זמן אמור להחזיק דוד שמש איכותי?

דוד שמש איכותי יכול להחזיק מספר שנים – עשור. זמן זה מותאם גם לתחזוקה נכונה שלו בכל שנה. ללא תחזוקה נכונה, רכיבי הדוד, יקרים ככל שיהיו, עלולים להינזק. המינרלים במים של ישראל יוצרים את תופעת האבנית אשר מצטברת על רכיבי הדוד, הורסת אותם ומייצרת תקלות.

דוד מתוחזק שמנקים את האבנית ממנו אחת לשנה ובודקים את רכיבי הדוד באופן מקצועי על ידי איש מקצוע, הוא דוד שיישאר תקין ליותר שנים. לפעמים גם לא תצטרכו להחליף את כל רכיבי הדוד. לפעמים תוכלו להחליף רק את הקולטנים או רק את המיכל וזאת לאחר בדיקה של איש דודים מקצועי ואמין.

 

כתבות באותו נושא
מאוורר תעשייתי
מאוורר תעשייתי

תארו לעצמכם את ההשפעה של מערכת מאווררים תעשייתית יעילה ומהונדסת היטב במקום העבודה שלך – עלויות אנרגיה מופחתות, זרימת אוויר משופרת וסביבה בטוחה יותר. מכשירים

שירותי מוסך בחולון
שירותי מוסך בחולון

כשמדובר בתחזוקה ותיקון רכב, אין דבר חשוב כמו בחירת מוסך אמין ואמין. בחולון לא חסרות אפשרויות, אבל איך תבטיחו שהבחירה שלכם תסמן וי על כל

קורס טכנאות סלולר עושים רק עם מקצוענים
קורס טכנאות סלולר לקריירה בטוחה

קורס טכנאות סלולר – בישראל קיימות הזדמנויות רבות לסטודנטים בעלי עניין בתחום הטכנולוגיה הסלולרית. אחד מהם הוא להירשם לקורס טכנאי סלולר במכללה טכנית. ישראל נודעה

מיתוג ועיצוב גרפי מקצועי
כל המידע שירותי מיתוג ועיצוב גרפי

מיתוג ועיצוב גרפי הוא חלק בלתי נפרד מקידום העסק. סטודיו מציע שירותים אלו. שירותים אלו יכולים להפוך מותג למוצלח ולכן הבחירה צריכה להיות מושכלת. לשירותי

מנעולן
איך מזמינים מנעולן בישראל

מחפשים מנעולן ואתם גרים בארץ ישראל ומחפשים שירותים כמו נושאים הקשורים לרכב, בית או דירה, עליכם להתאמץ למצוא נותני שירותים טובים שיוכלו לסייע לכם בצרכים

ניווט באתר