הסכנה בדירת מגורים ללא ממסר פחת

מה יכול לקרות בדירה ללא ממסר פחת?

הבעיה הכי גדולה בחסרונו של הפחת היא שאי אפשר לעלות על זה כי זה אף פעם לא יקפוץ!
וכמובן שאתם כבר יודעים שממסר הפחת מגן בפני התחשמלות ואם התחשמלתם אז במזל קפץ לכם אחד המפסקים בלוח..
לא כל האנשים מתחשמלים מיד יש כאלו עם התנגדות גבוהה יותר לחשמל ויש כאלה שעפים באוויר בשנייה שהם נוגעים ולמען הסר ספק עדיף שלא יתקרבו בכלל ללא הכלים המתאימים המבודדים מחשמל עד 1000 וולט.

ללא הממסר פחת חשבתם פעם מה יכול לקרות אם גוף החימום שבדוד יווצר במעטפת שלו חור והפאזה תגע במים?
אם תגעו במים בבית שלכם אתם תתחשמלו כי אין שום ביקורת על זליגת החשמל!
כמו כן שקעים מוגני מים במטבח המטרה ששמים אותם באיזורים רטובים כמו במקלחת היא שלא יעופו מים לתוך השקע וכל המים בבית יהיו מחושמלים..
היום דירת מגורים לא עוברת טסט ללא שקעים מוגני מים באיזור המטבח והמקלחת!

אנחנו ממליצים בחום על שי שמחון חשמלאי בירושלים מקצועי אמין וזמין במחירים ללא תחרות.

ממסר פחת

יש ממסר פחת אבל אין הארקה!

כמו כן יכול להיות לכם ממסר פחת אבל הארקה לא תקינה / לא מחוברת!
אז מה קורה כשאין הארקה???
הפחת לא יקפוץ!
אם אין הארקה או שאין פחת – ככה או ככה אין זיהוי על זליגת מתח לאדמה ושום דבר לא יקפוץ ואביזרי מתכת ומוליכי מים יהיו מחושמלים..
כמו שקראתם על טיב ההארקה אתם כבר יודעים שזליגת המתח לאדמה מתבצעת על ידי הופעת מתח חשמלי על מוליך הארקה אשר מוליך את הזרם לאדמה מחוץ למערכת החשמל וכך מקפיץ את הפחת.
הבדיקה הכי פשוטה שאתם יכולים לעשות מבלי להזמין אף אחד זה פשוט ללכת ללוח החשמל ולראות אם ממסר הפחת נמצא שם – תתפלאו אבל יש הרבה דירות ולפעמים גונבים אותם.

ממסר הפחת קופץ! מה עושים?!

כמה זה מעצבן שממסר הפחת קופץ לעיתים אקראיות.. זה יכול לתפוס אותנו במקלחת, במטבח בזמן הבישול או סתם כשאנו צופים בסרט :(.. אך יש לזה פתרון!
תקלות הפחת נובעות מזליגת זרם כלפי האדמה ולמבינים בינינו מדובר על זרם של לפחות 30 מילי אמפר וכשמדובר בפחתים ישנים אז ישנה סבירות של רגישות יתר והפחת יקפוץ גם בזרמים נמוכים יותר.

חשוב שתדעו!

ממסר הפחת מיוצר ברגישות של 30 מילי אמפר בגלל שזהו זרם שכבר מסוכן לאדם וגורם לפרפורי הלב שיכול להביא לדום לב!
זליגת הזרם יכולה להתבצע בגלל קצר של אחד החוטים לאדמה או בידוד לקוי של החוטים, לכן אנו משתמשים במכשיר בדיקה שנקרא "מגר" שמייצר מתח של 500 וולט בין 2 חוטים ומציין את ההתנגדות של רמת הבידוד, בדירות חדשות רמת הבידוד צריכה להיות 1.5 מגה אום ובדירות ישנות רק 0.25 מגה אום.
זליגת הזרם יכולה להתבצע בגלל קצר של אחד החוטים לאדמה או בידוד לקוי של החוטים, לכן אנו משתמשים במכשיר בדיקה שנקרא "מגר" שמייצר מתח של 500 וולט בין 2 חוטים ומציין את ההתנגדות של רמת הבידוד, בדירות חדשות רמת הבידוד צריכה להיות 1.5 מגה אום ובדירות ישנות רק 0.25 מגה אום.

כתבות באותו נושא
מאוורר תעשייתי
מאוורר תעשייתי

תארו לעצמכם את ההשפעה של מערכת מאווררים תעשייתית יעילה ומהונדסת היטב במקום העבודה שלך – עלויות אנרגיה מופחתות, זרימת אוויר משופרת וסביבה בטוחה יותר. מכשירים

שירותי מוסך בחולון
שירותי מוסך בחולון

כשמדובר בתחזוקה ותיקון רכב, אין דבר חשוב כמו בחירת מוסך אמין ואמין. בחולון לא חסרות אפשרויות, אבל איך תבטיחו שהבחירה שלכם תסמן וי על כל

קורס טכנאות סלולר עושים רק עם מקצוענים
קורס טכנאות סלולר לקריירה בטוחה

קורס טכנאות סלולר – בישראל קיימות הזדמנויות רבות לסטודנטים בעלי עניין בתחום הטכנולוגיה הסלולרית. אחד מהם הוא להירשם לקורס טכנאי סלולר במכללה טכנית. ישראל נודעה

בועות בתוך המים
כמה עולה להחליף דוד שמש

כמה עולה להחליף דוד שמש? דוד שמש לרוב מחליפים אחרי מספר שנים דיי גדול וכמובן שהמחירים עם השנים משתנים. כדי לדעת כמה יעלה לכם להחליף

מיתוג ועיצוב גרפי מקצועי
כל המידע שירותי מיתוג ועיצוב גרפי

מיתוג ועיצוב גרפי הוא חלק בלתי נפרד מקידום העסק. סטודיו מציע שירותים אלו. שירותים אלו יכולים להפוך מותג למוצלח ולכן הבחירה צריכה להיות מושכלת. לשירותי

מנעולן
איך מזמינים מנעולן בישראל

מחפשים מנעולן ואתם גרים בארץ ישראל ומחפשים שירותים כמו נושאים הקשורים לרכב, בית או דירה, עליכם להתאמץ למצוא נותני שירותים טובים שיוכלו לסייע לכם בצרכים

ניווט באתר